20 september

Nu har lillahagebys tävlingar avslutats för detta år!
det slutade med att jag VANN 90 cm klassen :D   :D
och kom tvåa i 1 meter klassen :D
Elvi va supersupersuperduperduperfinfinfin!!!!
Hon tycker det är så himla kul att hoppa, det ser man på henne.
Jag är vääääldigt nöjd med dagen!!
Elvi <3
det finns inte ord för hur mkt jag älskar detta djur, jag älskar henne inte bara för att hon "plockar" rosetter eller för att hon hoppar allt. Jag älskar henne för att hon ställer upp på mej i ur och skur.

Hon finns alltid där! <3

Konfaträffen: Jag hann till den :D jag är så glad att jag hann dit, nu har jag fått tillbaka mer hopp.
vi kollade på konfabilder, det va kul att få titta tillbaka på det underbara vi hade och har <3
vi åt bullar, och var på sinnesromässa. Skönt.

Inte mer med att Elvi var den underbaraste idag.
Nu är jag så himla glad. vill känna såhär hela tiden. Men kan jag det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0