1 April

Ja ni, idag är det 1 april. Lurar dagen. Men jag har allt inte blivit lurad idag.  Men det var ju både tråkigt och lite skönt.
Det är ju inte 1 april utan april april inte. Menmen.
Under de dagar jag inte skrivit har det då inte hänt så mycket.

Idag så blev det en tur i skogen för Elvi och mig. Det var ett underbart väder ska jag säga. Hur mysigt som helst. Jag och Elvi njöt av varje sekund.
Hon skötte sig galant. Var framåt idag, och hade öronen på spänn =)
Vi tog en perfekt runda idag, speciellt i detta väder. Vi var ute i nästan exakt 1h, så det var bra.

Imorgon vet jag inte vad vi ska göra. Men det får morgondagen visa.  Imorgon ska jag upp kl 05.30. jag ska nämligen med Kicki när hon ska tävla sin Joker på vikbolandet. =)
Så nu ska jag sooovaa!
BJuder på lite bilder från ridturen idag.




Och sen en bild från i veckan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0