11 April. Hoppträning

Underbart väder idag. Helt otroligt!
Synd bara att det kom sista dagen på lovet.

Idag har det vankats hoppträning för Elvi och mig. Det var superkul och gick jättebra!
Kicki hade en jättebra övning som vi gjorde, den var både bra och rolig.
På medellinjen var det först: En travbom, följd av två studs, sedan ett galoppsprång och en oxer.
Sen skulle man rida rakt fram, för att sedan svänga åt höger eller vänster och komma på ett hinder och sedan rida på en båge.
Jag förklarar väldigt dåligt, men ganska bra. Haha.
Men superkul, Elvi skötte sig galant och var skitfin.
Jag skötte mig nog också ganska bra ialf ;)
Men nu är Elvi och jag taggade till max tills söndag!

Nu blir det ponnyakuten :D


Kommentarer
Postat av: Kristn Mellqvist

Jag tyckte ni var jätte duktiga. Jag trodde jag skulle få se en lite film snutt här :) Ses nog i morgon, Kram

2010-04-11 @ 22:20:08
URL: http://xtins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0