13 April

Jaha, nu har mammas dator också fått ngt skitvirus, så nu får det bli sista utvägen och det är skolans datorer.
Haha, så det får bli inlägg dagarna efter ist.
Men jag hoppas att mamma kan åka förbi ngn affär som kan fixa datorn denna vecka eller ngt.

Igår då, det blev lite skritt och trav. Inget mer, Elvi var ju så duktig i söndags, så hon förtjänade att ta det lugnt igår =)
Idag så blir det antingen vila eller skogen, vet inte riktigt än.

Snart är det ju tävlingsdebut för detta år, ska bli skitkul!
Och jag hopas att min moster kan skjutsa mig till Åtvidaberg nästa helg, och då är det tänkt att vi ska hoppa 90 och 1 meter.

Nej, nu ska jag på lunch. Ha det så bra i det vackra vårvädret!

Det får bli lite gamla bilder ett tag framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0