15 April

Sitter i skolan (som vanligt just nu när min dator har virus)
Ska ha idrott nu på efm, så jag slutar vid 14 idag, väldigt skönt.
Mamma är så snäll och ska lämna in min dator snart, hon skulle bara prata med dom hon hade tänkt och lämna datorn till =)

Vackert väder till 100 alltså! Helt otroligt, nu måste det bara hålla i sig till söndag!
Igår blev det en underbart mysig tur i skogen, Elvi skötte sig massa bra. Hon är ju bara lite larvig emellanåt ;) Men det kan hon väl få vara.
Det blev en runda på 40-45 min.

Idag så ska jag träna för bästa tränaren Kicki =) Ska bli lite bomövningar tror jag allt!
Ska se om någon kanske kan filma (A) Vore väldigt roligt. Men somsagt, filmerna kommer ju då inte ut på bloggen förens min dator är lagad. Haha.

Nej, nu ska jag dra mig till min idrott, som idag består av teori.

Elvi för kanske 3 år sedan. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0