21 April

Gud vad tiden går, snart är det maj!
Knopparna börjar komma på träden och gräset börjar bli grönare och grönare! Underbart säger jag!
Idag när jag vaknade så snöade det?! Vadå, snöa, nu. Va det första jag tänkte..
Menmen, som folk säger, aprilväder.

Jag sitter här nu och ska snart till skolan.
Igår fick Elvi sig en välförtjänt vila, och idag blir det en lugn tur i skogen för våran del. Hoppas bara att vädret kan bli hyffsat bra.

Snart har vi vår andra tävling inplanerade, ska bara anmäla mig. Det blir Hageby den 2 maj. Vet bara inte om jag ska hoppa 1 meter. Men det lutar mot det.
Sen ska jag också kolla när sista anmälningsdagen var, så jag inte missat den.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0