24 April

Det var ett tag sen. Men så kan det vara ibland, skolan har tagit upp all tid. Men nu är jag ledig måndag och tisdag så då ska jag vila upp mig för att sedan gå tillbaka till skolan efter en långhelg!

Jag tänkte skriva i torsdags, bara för att Elvi var så underbar då!
MEn jag gör det nu ist.
I torsdags så kunde jag inte stanna kvar i stallet allt för länge (som jag gjort de senaste veckorna) för jag skulle hem och plugga det sista och jag hade hand om Kickis ena häst Joker =)
Så jag tänkte att Elvi skulle få gå i paddocken bara, lite kort i alla gångarter.
Jag började trava, hon var lite seg i början, men sen efter kanske 10 min så gick det skitbra i traven.
Sen skulle vi ta en liten galopp, alltså herregud vilken häst jag har!!! Galoppen är huuur fin som helst och hon jobbar med bakdelen som f*n!
Och har en jättebra tempo hela tiden, även på långsidorna.
Jag önskar att någon hade filmat det där så ni skulle fått sett.
Det är så skönt att känna att man går framåt hela tiden, min underbara häst! <3

Igår fick hon vila, för jag skulle nämligen på Nkp by night igår med massa härliga vänner! Det var sjukt kul, och den svenska björnstamma slår fasen allt inom musikvärlden just nu! (fast bara live ;))

Idag så blir det en tur i skogen, får passa på medans solen är lite framme ialf!
Åker väl ut snart kan jag tänka mig.
Jag vaknade faktiskt halv 11 idag, det har inte hänt mig på typ ett halvår ett år eller något. Riktigt skönt var det att sova ut. Sova ut och sova ut, jag kom hem kl 1 inatt, så det kanske inte var sova ut. Haha.
Men ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0