7 April

Jag har fått virus på min dator, så jag vet inte hur mycket skrivande det kommer att bli ett tag framöver.
Men jag ska försöka gå upp till mammas dator så mycket som möjligt.

Igår blev det ju inget inlägg, men jag tar det lite snabbt nu.
Yvonne var ju hos Elvi igår. Hon sa att hon var jäätebra nu, men att Elvi fortfarande hade kvar lite i vänster bog. Men det var bara att jag fortsatte att stretcha den.
Men Elvi fick sig en omgång ultraljud och hon stod och njöt som bara den denna gång.
Nu ska jag stretcha 1-2 gånger i veckan, 1 gång räcker egentligen. Men sen skulle jag stretcha en dag extra på vänster framben då.
Så det var jätteskönt att höra =)

Idag så fick Elvi ta det lugnt (dom måste göra det dagen efter ultraljudet) Vi gick ett varv runt stallet, och sen så fick hon bli lite borstad.
Imorn så blir det bara skritt.

Elvi och jag har nu anmält oss till våran första tävling i år :D Det blir i Sörping den 18 april.
Vi hoppar klasserna 80 och 90, en mjukstart och sen får Elvi och jag åka med Lotta och Trissan, och Trissan ska bara hoppa 80-90 med sin unghäst, så då blir det så. Haha.
Men det ska bli skitkul!
Sen har vi kollat in en tävling som är (tror jag) två veckor efter, som jag hoppas jag kan åka på, om jag får skjuts.

Nej, nu har jag skrivit tillräckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0