Tävlingen i söderköping

Dagen har varit vääldigt lyckad.
Elvi har skött sig hur bra som helst. Och det har bara varit så roligt! Elvi tyckte nog att det var roligt att se sig om, men hennes lastbils kompis fick inte försvinna ifrån henne, för det började hon skrika efter henne.
Så sött.
Elvi gick raka vägen in i lastbilen (som jag var nervösast inför) som ingenting, ännu mera glad matte!
Sen gör vi felfria rundor i båda klasserna, det gör mig bara ännu mera gladare!
Hon hade ett bra tempo hela banan och sög mot hindrena, tyckte verkligen att det var skitroligt.
Men det var ju läskigt på samma gång, såklart =)
Jag är en väldigt stolt matte idag kan jag säga.
Glad glad glad :D
Stolt stolt stolt :D

Film kommer så småningom, men vet inte när.



Kommentarer
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Åh vad kul! Grattis till er :D

2010-04-18 @ 20:27:04
URL: http://jennystoa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra jobbat Denize! Nästa tävling blir väl 110 klassen?

2010-04-18 @ 20:50:21
Postat av: Birgitta

Bra jobbat Denize! Nästa gång blir det väl 110 klassen?

2010-04-18 @ 21:12:24
Postat av: Kristn Mellqvist

Grattis grattis grattis! Se nu till att vara lika stolt över dig själv, det är iaf jag. Stolt över dig alltså ;-)



Kram

2010-04-18 @ 22:21:50
URL: http://xtins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0