1 Augusti

Idag har det varit full rulle hela dagen. Gick upp kl halv 8, åt frukost och sedan gick jag till stallet vid tjugo över. Skulle nämligen rida för Fredrika.
Men det regnade som det gjort nu i en vecka i sträck känns det som... usch fy och blä.
Men det blev en träning ialf, vid 10 tiden därimot, men det blev av ialf :P
Regnet hade då slutat!

Men, det kändes jättebra och Elvi var hur duktig som helst. Körde lite bommar och så. Sen så skulle vi rida mot låga upphöjda bommar på medellinjen och när vi red mot det så blev Elvi helt lyrisk. Haha, hon blev överlycklig. Världens bjudning och bara drog. Så söt, hon har verkligen längtat efter att få hoppa.
Men det kändes riktigt bra!
Kommer en liten filmsnutt senare.

Sen så var det dagens andra häst. CC (kallas för CC). Han är en valack på 8 år, som varit skadad och stått i 1 år ca. Så jag ska hjälpa till och sätta igång honom lite smått, så idag var tredje gången jag skrittade honom. Och det gick bra det med.

Nu kommer filmen, ta bort ljudet! Haha, för jag blir ju helt lyrisk när hon är riktigt duktig x)



Kommentarer
Postat av: jonna

Hi så himla fina. Men var tränar du, eller har ni bytt stall:)?

2010-08-02 @ 22:01:16
URL: http://jonnaandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0