18 Augusti

Kanske dags igen då! Usch så dålig jag blivit på att skriva.

Har inte hänt så mycket sen sist, förutom att jag och Elvi kommit hem till vardagen igen. Det känns bra.
Idag så red vi ut med Kicki och Nora. Kicki hade tagit hem några sadlar som hon skulle testa på hennes häst, så då passade jag på idag att testa två stycken. Det var en som låg bra tyckte både Kicki och jag, så då testade jag att rida i den.
det kändes bra till en början, men sen i traven och galoppen gick det inte alls. Elvi vart kort i steget och tyckte inte alls om sadeln.
Hon var jättemissnöjd. Så vi red inte långt idag.
Men min sadel måste hålla ett år till- minst.

Inatt får Elvi även stå ute. Tänkte att det var hyffsat väder idag. Men sen ska hon stå inne fram till söndag då tävlingen är. Sen får hon nog gå ute några nätter igen. :)

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer.
Föresten- så har jag några saker som jag vill sälja, så lägger nog upp det på bloggen snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0