23 Augusti

Idag fick sig Elvi en välförtjänt skrittur i skogen, och lite stretching :) + morötter och äpplen! Det gillade hon stort.
Tog in henne så hon fick äta lite hö en stund innan vi red iväg. (Finns inte så himla mycket bete kvar och jag vill att hon ska gå ute nu i 2-3 dagar så då får hon lite extra :) )
Det var riktigt skönt att bara skritta i skogen idag, en perfekt dag för sådant!

Imorgon blir det vila för Elvi :)
Jag börjar även skolan imorn, är jättenervös. Vet inte vart jag ska ta vägen. Vill egentligen bara springa iväg ngnstans och komma fram ngn dag då det känns rätt. Men det funkar inte riktigt så.
Det är bara att ta tjuren vid hornen ;) Haha.
Tänk att 9 år i grundskolan kan gå så fort. De 4 senaste åren (då jag gick på Vittra) har gått dundersnabbt. Vet inte vart dom åren tog vägen, det känns som jag började 6:an där nyss, och helt plötsligt så står man här, dagen innan man börjar första året på gymnasiet och är livrädd.
Men jag återkommer imorgon om hur första skoldagen gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0