24 Augusti. skolstart

Idag var det somsagt skolstart för min del. Första året på gymnasiet påbörjades idag...
Jag var livrädd! Men på efm kändes det bättre.
Det känns bra att gå till skolan imorn ialf! Skönt!

Idag blev det vila för Elvi. Skönt tror jag att hon tyckte det var och det förtjänade hon den ängeln!
Så blev lite borstning idag.
Hon fick även en stor halmbal, så hon sover nog gott inatt må jag tro! :)
Så här svart var det på himlen när jag hämtade Elvi i hagen förut idag. Helt sjukt! Det kom ett skyfall ska jag säga er!

Elvi har varit i kardborrebuskarna igen ;) Haha
Sötnosen!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Första dagen alltså, WOW! Några sköningar i klassen?



När skyfallet kom var jag påväg cyklandes från mossen i bara t-shirt/tunika och leggings som såg ut att vara i skinntyg när jag var framme.. Haha blöt ända längs in;P



Fotosession på någon stubbåker you say, ska jag se till att ordna. Kanske att självaste fotografen får styra kameran, så vet vi att det blir höjdarsbra :) Ska prata med honom! Kramar!

2010-08-25 @ 11:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0