Dags för uppdatering kanske.

Det var några dagar sedan det kom ett inlägg. Det har inte hänt så speciellt mycket ska jag allt ta och säga.
Men har hunnit med en del ridpass ialf.
Igår var det hoppning som stod på schemat.
Om man säger såhär, så var man lite ringrostig! Elvi var lite loj igår efter allt gräsätande, men det gick bra i slutet. Så det var skönt
Men det är bara att köra på med hoppningen nu, det är ju tävling den 22 augusti.
På lördag eller söndag så tänkte jag köra en liten "hoppövning" med bom-räcke-bom.
Sen nästa vecka blir det en träning med bara banhoppning :) Så då har vi en liten planering ialf. Det känns bra.

Idag blir det en skritt och travtur i skogen.
Men det blir senare ikväll.
Den andra hästen CC som jag håller på att sätta igång, går det jättebra med. Han blir allt lite busigare för varje dag ;)
Men han tycker verkligen om att komma igång igen tror jag allt.
Vi travar nu ett varv i båda varv.

Det var väl en hyffsat uppdatering hoppas jag.

Elvi i hagen :)

Elvi och hennes hagkompis Pärlan (till vänster)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0