Film från hoppträningen den 13/8

Ja, nu kommer filmen. Tyvärr blev det bara en film, men det kan inte hjälpas just nu :P
Men Det här är en av de forsta gångerna vi red banan, då vi- eller snarare jag inte riktigt var med på noterna. Men det gick ändå super alltså! Det var så himla roligt att komma igång igen.
Elvi var jättefin och jag red faktiskt bra.
Till första oxern vet jag inte vad som hände riktigt när hon rev. Men det stämde helt enkelt inte, men så kan det vara ibland.
Ni kommer höra Fredrika en del, hon puschar mig till att rida i ett bättre tempo, vilket jag har fått in i min hjärna nu! ;)
Men elvi är så sjukt fin alltså, önskar att jag hade lite bättee filmer och längre så ni kunde få se.
Me nu ska jag inte tjata längre, utan nu kommer filmen ist.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Vad kul det är att titta på dig när du rider Vi får komma ut till stallet någon gång o kolla .Kram Anki.

2010-08-17 @ 19:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0