Kanske dags att uppdatera igen då!

Har varit väldigt dåligt med skrivande från min del, men så kan det vara ibland.
Elvi och jag är fortfarande i toppform ;)  Så det känns riktigt bra.
Imorn blir det att hoppträna igen, denna gång blir det lite mer banträning.
Film kommer med stor sannolikhet :)

Vädret är väl kanske inte att hurra för, så jag önskade ju att man kunnat vara i Mallorca igen när det gäller vädret!
Tänk att bara sitta i en solstol och bli brun och bada i havet igen, underbart!
det är ju drömtänkande för tillfället.

Till helgen kommer Elvi och jag hem till Norrköping igen, efter 3 veckor borta i en annan del av landet.
Det ska faktiskt bli skönt. Är norrköpingssjuk än, om inte annat mamma sjuk  :) ( och alla andra också, men mest mamma)

Men det var en kort update då, skriver imorn om hoppträningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0