10 Dagar kvar.

Ja, 10 dagar kvar till självaste julafton! Helt otroligt. Det var väl sommar nyss?
Nej, men höst var det ju nyss ialf.
Tänk att årstiderna bara växlar och vädret med för den delen. Ena månaden är det sommar och andra är det vinter. Ena dagen är det sol, andra är det snö. Vem kom på det egentligen?
Men jag säger inte att det är dåligt, för vad vore julen utan snö, eller midsommar utan sol och värme (eller i många fall regn)
Så nu kom jag fram till att även om snön är riktigt jobbig ibland, så skulle det inte vara så roligt om alla månader på året var snöfria. Lite kyla måste man ju tåla.
Snön är ju riktigt bra på det sättet med att det lyser upp allting. Det är ju så mysigt att ta den där ridturen på efm. när det är "ljust"

Nej, nu ska jag sluta skriva massa saker som egentligen inte har någon mening. Men jag var tvungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0