10 December

Idag är det exakt två veckor kvar till julafton. Jag läntar något enormt. Jag längtar till dagen innan, då man kollar på uppsittarkvällen och slår in alla julklapparna. Sedan på julaftonsmorgonen då man går upp jättetidigt för att seda åka till stallet vid 7 tiden. Vä där så är det grötfrukost och julklappsbyte, sedan så rider vi ut allesammans. Känslan är ju helt underbar!
Stämningen, musiken, maten, familjen. Ja, kan det bli bättre?
Helst skulle jag ju vilja att Elvi var med mig heela dagen, men tyvärr så går ju inte det.
Ja, nu ska jag inte fortsätta babbla om julen, det kommer ni får läsa tillräckligt mycket om senare, då det verkligen närmar sig på riktigt.

Idag fick Elvi vila :) Så i helgen så ska vi bara rida i skogen, och framförallt när det är ljust!

Idag så hade vi ett "stort" hästprov på ridskolan på allt vi haft under denna termin. det känns bra ialf, och det kändes enklare än vad jag trodde det skulle vara. Men man vet ju aldrig ;)

Nej, nu ska jag ta fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0