11 December

Idag har det snöat som bara den. Ni ska se träden ute i skogen, dom hänger ner till marken vissa träd. Måste bara tillägga att Bästaste Trissan fyller år idag :D Grattis till henne!!!

Idag så red jag och Elvi ut i skogen. Det var supermysigt. Det snöade lite lätt inne i skogen och så var det alldeles tyst och så red vi en runda som vi inte ridit på jättelänge.
Elvi var så duktig så. 

Jag är så sugen på att komma igång och hoppa. Jag och Elvi har inte hoppat sen höstlovet! Det är riktigt ILLA!
Men jag hoppas att vi kan komma iväg nästa helg.
 


En sak jag måste visa som jag varit kreativ och gjort. Det är denna ljusgrejsamojs. Ett fat med snäckor som jag plockade i Mallorca och sen fyra stycken stora ljus. Jag blev nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0