17 December 2010

Nu var det några dagar sen jag skrev. Jag måste erkänna att det är lite tråkigt nu när designen är lite för gammal :P Men jag hoppas att det kan fixas snart.

Elvi var svullen i vänster framben igår, antagligen har hon smällt i när hon gått i den höga snön. Men det kan man ju förstå, så mycket snö det är nu. Så hon fick vila. Men jag fick låna Elviras Back On Track, så dom fick hon ha på sig under natten, och idag när jag kom till stallet så var det mycket bättre. en liten svullnad kvar. Men hon får sova med dom inatt med så är svullnaden förhoppningsvis borta imorn.
Men idag så slängde jag mig upp barbacka och skrittade lite på banan. Svullnaden gick faktiskt ner då, så det är positivt :)

Nu har jag julpyntat boxen. Ska ta kort på det imorn så kan jag lägga upp det här så kan ni får se.
Elvi är van nu efter dessa 4 år. Stackars häst, haha. Men hon dör ju inte av att det sitter uppe i några veckor ;)

Idag är det exakt en vecka kvar till julafton! Mysigt!!
Nu står det still i hjärnan min. Har tyvärr inga nya bilder jag kan bjuda på, men jag lägger upp ngn som inte kommit upp tidigare men som är tagen för kanske en vecka sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0