23 December 2010

Sitter i mitt rum med granen tänd bredvid mig :) mysigt. Förösker få in en riktig julfeeling, det är ju trots allt julafton imorn!
Haha.
Nu ska jag sätta på musiken också, då är ju allt klappat och klart. Nejvars, det är lite till som fattas. Julklappsinslagning, uppesittarkväll och grötkvällsmat! Ja, då är julkänslan äkta. Dock får jag vänta några timmar innan de sista sakerna träder i kraft. Men det tål jag ;)
Imorn är det julafton. Helt otroligt. Tiden den bara rinner iväg.
Imorn i stallet så blir det grötfrukost och julklappsbyte :) Efter det så blir det en uteritt med alla i stallet!

Idag hade jag utsläpp i stallet, hade turen att jag sov hos Trissan så jag behövde inte gå upp så tidigt. Efter det så tog Elvi och jag en skogtur. Den turen kunde ju faktiskt varit mysigare, snön hade tyngt ner träd så mycket att dom täckte vägarna vi skulle fram på och det var snö överallt. Så vi hade verkligen snö på hela oss. Sjukt!
Elvi var helt galen idag. Pigg som tusan! Så hon fick galoppera av sig idag. Kan inte vara skönt att ha så mycket energi och inte veta vart man ska göra av det :P Haha
Imorn så kommer Elvi få lite julklappar av mig ^^ Tar säkert kort så ni med kan få se.

I tisdags så kom somsagt Trissan hem :D Så igår var det lite tjejkväll hos henne, så jag sov där somsagt. Underbart att ha henne hemma igen!

Hur ska ni fira eran jul?
Min dag börjar ju somsagt med stallet, sen så åker vi till min moster till Kalle Anka och så spenderar vi efm och kvällen där. Det är så himla mysigt!
Nej, men nu ska jag sluta skriva massa saker här. Haha, är väl ingen som orkar läsa tillslut. Men jag tror nog det kan komma ett inlägg imorn på dagen!
Annars så säger jag- God jul!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0