27 December

Nu är julen slut för detta år :( Det sorgliga är att det inte kändes som julafton i fredags, var det bara jag som tyckte så?
Skulle behövt en vecka till, då hade jag fått in lite mer julaftonskänsla. Haha, men tyvärr kan man ju inte bestämma sånt själv.
Hoppas ni hade en bra jul, jag hade iafl det!

Igår så jobbade jag hela dagen lång. Men den gick fort kan jag säga, jag hade saker att göra hela tiden så det var skönt på ett sätt.
Efter det så åkte jag till Elvi, mockade och gjorde mat bara, pussade lite på henne. Så hon fick vila igår.
Idag så vaknade jag vid halv 12, det var ett tag sen jag gjorde det senast kan jag säga. Skönt var det ialf!
Åkte till stallet vid 2 tiden. Red lite på banan, sen så red jag på vår gräsbana en stund. Elvi var så duktig så! :) Men känner att jag skulle vilja rida en rejält dressyrträning och en rejäl hoppträning! Är så sugen.
Men tyvärr är ju det lite svårt för tillfället. Men jag hoppas att vi ska hoppträna för Kicki snart igen. Känner att det behövs.

Ja, orden tog slut nu. Men jag tänkte ta lite kort på mina fina julklappar imorn ^^ så kommer dom upp här också.

"Glöm ej att leva min vän. Dagen som gick kommer aldrig igen" 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0