6 December

Äntligen har Elvi fått snösulor och fyra brodd fram :D En överlycklig Denize kan jag säga. Nu kan man rida var som helst utan att behöva bekymra sig mer om styltor. Nu kommer dom ej att finnas i våra liv för denna vinter ialf. Haha.
Igår fick Elvi vila, det förtjänade hon efter denna vecka. Idag så blev det en tur i skogen med Sandra en tjej i stallet. Det var en väldigt mysig runda. Snön lyste upp hur mycket som helst, man såg allting. Underbart!
Så fort man fått på snösulor så blir snön helt plötsligt väldigt bra. Eller är det bara jag som tycker det?
Man klarar liksom av att det är ton med snö ute :)
Men jag tycker allt att det ska vara lite kallare. Hellre 5-10 minusgrader än attt det ligger på 0:an eller mer och blaskigt. Så jag tycker det ska bli lite kallare.

Juste! Har ju inte skrivit något inlägg om Ann Behrenfors träningen i fredags.
Elvi var skitduktig hela dagen verkligen. Hon var coollugn även om hon fick stå inne hela dagen, och sen när vi skulle rida så var hon jättduktig.
Hon var verkligen skitfin hela träningen igenom och hennes galopp var helt makalös fin! Jag är jättenöjd med Elvi´s och min insats.
Linnea i min klass tog lite kort så hon skulle skicka dom till mig :)

Nu sitter jag och pratar med min bäste vän Trissan ;) på skype. saknar henne så mycket, men hon kommer hem snart :D
Nej, nu ska jag fortsätta prata med henne :)


Kommentarer
Postat av: Patricia

<3

2010-12-09 @ 15:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0