10 Februari

Jaa, ännu ett prov gjort och ett återstår. Skönt när denna vecka är över.
Jag är så besviken på mig själv av dagens muntliga nationella i engelska. Det kunde tusan inte gått sämre. Eller okej, joo det kunde det ha gjort, jag kunde trotts allt ha fått ig (vilket jag inte fick) Men jag är så arg på denna lärare, han är sjuk i bollen!!!!!! Arg.

Men så fort jag kom till stallet och började mocka så blev jag lugn och efter ett tag orkade jag inte bry mig, jag blev utmattad...
Men så fort Elvi kom in så blev jag glad! =) Hon gör mig alltid glad. Puss på henne. Idag var hon hur mysig som helst, hon ville pussas massa idag. ( vilket hör ovanligheterna) 
det blev ju en barbacka tur idag med, vilket det ska bli hela veckan ut. Förutom på lördag, då vi ska hoppa!
Idag gick det super, jag märker att jag har ridit barbacka i några dagar nu. Jag har redan börjat få bättre balans och närjag får bättre balans, så går det bättre att rida barbacka. Så idag gick det skitbra helt enkelt.
Sjuktroligt!
Jag spelade in en film, men jag vet inte om jag vågar lägga ut den, men bilder tog jag idag. Tänka sig, min häst vill verkligen vara en modell. för så fort man tar fram en kamera lyckas hon alltid bli så ståtlig och ha öronen framåt.

För ovanlighetens skull ska jag lägga upp en liten bild på mig själv ;)


Kommentarer
Postat av: Kristin Mellqvist

Vilkn fin bild på dig Denize



Kram

2010-02-11 @ 08:12:27
URL: http://xtins.blogg.se/
Postat av: mormor Enette

Oh så fina ni är både du och Elvi.det går nog bra på resterande av proven.puss o kram vi ses på stan

2010-02-11 @ 17:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0