11 Februari

Yes, nu är proven för denna vecka over and out! Så skönt, men lättnaden slutar in än, imorgon när jag går ut ifrån skolan  vid 2, då kan jag pussta ut.
Sen ska jag bara njuta av helgen, ta vara på den lediga tiden! För att sedan komma tillbaka till skolan för att sedan göra mitt bästa på redovisningen vi ska ha på onsdag nästa vecka.

Men idag orkar jag inte skriva så mycket, men Elvi var duktig idag, hon kämpade på jättebra. Vi red där det var väldigt mycket snö, så hon fick verkligen pulsa i snön kan jag säga. Snön gick upp till hennes knän + lite till.
Idag så var jag lite ful och tog sadeln, men det gjorde nog inget ;)
Imorgon blir det barbacka en lugn tur och sedan på  lördag blir det hopp i ridhuset =) Längtar.
Vädret har varit underbart här idag, det har varit strålande sol. Synd bara att man går i skolan när det är sådant här väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0