12 Februari. Ny header

Tack tack tack, snääälllaaaa Tess!!! :D den blev så j******vlaaa snygg!! :D :D :D  tacktacktack.
Underbar är den. Jag blev helt paff. Sjukt snygg.

Som ni har förstått så har Tess fixat min blogg igen =) Jag kände för att förnya mig lite så då frågade jag Tess om hon ville fixa den igen =)  Den blev ju så otroligt fin, snygg, underbar!
Så nu blev jag jätteglad.

Idag så blev det ju en kort tur barbacka med Elvi. Trissan var även med på Pompina. Så vi hade en riktigt snackrunda. Men lite trav hann vi allt med, och det kändes bra.
Imorgon blir det att rida över till ridhuset för att hoppa. Johanna följer med på sin häst också.
Och tyvärr kan inte Elvira följa med för hon är sjuk, så hon får se till att krya på sig.
Men nu blir det ett kort inlägg, för jag sks njuta av fredagkvällen.
Skriver imorn hur hoppningen gick och kanske och förhoppningsvis en film också =)

Ha en bra kväll.
Tack ännu en gång Tess!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj Vilka underbara bilder Kram På Dig Anki Bäck

2010-02-12 @ 20:18:24
Postat av: Tess

det var så lite så :)

2010-02-13 @ 13:15:08
URL: http://blondiieistallet.blogg.se/
Postat av: mormor Enette

Underbara bilder på DIG o ELVI väldigt snyggt Kolage.Ock det DU skriver i din blogg är jättekul att läsa för som sagt det känns som man är med dig på dina ridturer.KRAM

2010-02-13 @ 14:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0