14 Februari. Valentines day

Ja, nu är det morgon och söndag på samma gång. Ska till stallet senare, mitt på dagen kanske.  Är inte säker.

Måste tacka för de bra kommentarerna jag fick igår =) Det är jätteroligt tycker jag. Så det blir nog fler filmer må jag tro, det verkar uppskattas.
Nästa gång jag ska till ridhuset, blir inte förens v. 8. För jag ska nämligen resa bort nästa vecka.
Så jag åker iväg på onsdag kväll och kommer hem måndag kväll. Så det blir inte så mycket bloggande då.
Men kanske något inlägg, men jag kan inte lova något.
Så under tiden jag är borta så ska Linnea ha han om min skrutta. Elvi ska ridas två dagar och vila två dagar.
Sen hela vecka 8 så ska jag sova hos Lotta igen. Ha hand om hennes hund, hästar mfl. ;) Så det blir fullt upp den veckan, men där har jag internet! Så då kommer jag blogga.

Men ha en fortsatt trevlig dag, så skirver jag senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0