16 Februari. Fettisdagen

Ja, nu har lite mer än halva februari gått. Så himla skönt att tiden går så fort just nu.
Det är endast 14 veckor kvar i skolan (har jag hört, men har inte räknat själv) Tänk, efter de här 14 veckorna + nästan 2 ½ månads sommarlov, så börjar jag gymnasiet :D Yes!

Idag så red jag Elvi ialla fall. Vi tog en tur i skogen. Jag hann rida när det var ljust! Helt otroligt. Så underbart att dagarna bara blir ljusare och ljusare.
Elvi var duktig, men i slutet på vägen hem, så blev hon lite jobbig i munnen. Men annars var hon super idag, hon skötte sig galant.
På hemvägen så red jag korta skänkelvikningar på vägen, både i skritt och trav. Hon var lugn i början och fin, men sedan när vi kom närmare och närmare hem så tyckte hon att det blev tråkigt, så då blev hon väldigt pigg helt plötsligt ;) Haha. Sötnosen då.

Imorgon vet jag faktiskt inte vart jag ska rida, men det blir ju självklart skogen, men vart i skogen vet jag inte. Det får jag se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0