17 Februari

Looov :D Så skönt! Mitt sportlov började ju redan idag, min skola ha lagt in två lediga dagar denna vecka också!
Idag så åker jag ju somsagt till min pappa i värmland. Jag ska vara borta från min älskade häst i hela 5 dagar. Hur tusan ska detta gå?????

Idag så red vi ut en sväng, det blev en runda som vi kallar Åselstarundan. Jag ville hålla mig till de plogade vägarna idag, så då fick det blir den rundan.
Elvi var seg i början, men sedan kom hon igång. Hon var även lite hängande i munnen i början, men sedan blev hon mjuk och fin.

Det fick bli ett kort inlägg idag. Men nu kommer jag inte uppdatera på bloggen på 5 dagar. För det finns inget internet i det nya huset.
Men ha en skön helg, så skriver jag när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det så skönt!!



Kram

2010-02-17 @ 22:05:38
URL: http://xtins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0