27 Februari

Okej, förlåt. Det blev inget inlägg igår. Det var lite körit igår ;) Haha, jag och Johanna skulle åka upp med fyrhjulingen i hagen för att laga ett staket, men jag körde fast, så vi var tvungna att gå tillbaka till stallet och hämta spadar och skotta. Haha, pinsamt värre.
Men jag ska åka hem ikväll, så då skriver jag ett inlägg och lägga upp bilder.

Elvi är dessvärre skadad =( Förklarar mer senare. Men det är inget akut, hon är "bara" svullen i ena frambenet . Hon har ingen feber, hon äter och dricker, bajsar och kissar. Så hon är som vanligt bara att benet är svullet.
Så Lotta ska titta på henne imorgon, så får hon säga vad hon tycker.
Men skriver somsagt mer om det senare.
Nu ska jag laga staket och ta hand om några hästar.
Jag kan inte (eller kan och kan, kan jag väl, men inte så bra) rida, för jag har antagligen (vet inte säkert, mamma sa det) en inflamation (eller något) i hälsenan. Så jag kan knappt gå ;) Haha. Menmen, sånt är livet, det är ju bara att bita ihop. Skönt är det då inte.
Nej, nu ska jag röra på rumpan min.
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0