4 Februari. Dimma

Ja, idag kan jag säga att det har funnits dimma för hela världen ute hos oss.
Jag såg kanske 3-5 meter framför mig, men mer såg jag inte. Allt som man brukar se, såg man absolut inte idag.
Så det var lite spoky.

Men Elvi och jag trottsade dimman och tog en tur i skogen. Hon var jättemysig idag (det är hon ju alla andra dagar med, men extra idag)
Hon var framåt och fräsch och lyssnade jättebra på mig idag. Vilan gjorde susen.
Hon var väldigt tittig i början, pga. dimman, men sen släppte det. Så då gick hon på som bara den.
Jag spelade in en film idag med, haha. Den är inte så bra. Men den är väl lite rolig antar jag.
Sen tog jag bilder på dimman, men det gick inte så bra. Man ser knappt något. Men det är väl det som är meningen antar jag. Haha.
Men väldigt många pussar och mycket kärlek till Elvi idag.

Jag hittade som en "blaffa/avlång knöl" (eller vad man ska säga) under Elvi´s mage. Blev lite orolig, men jag får avvakta och se om den blir större.
 

Där det är vitt eller vad man ska säga, bakom där är det två stycken hus, ser man dom? Nej. Haha
Man ser några trädtoppar.


Kommentarer
Postat av: mormor Enette

så fint det är när du filmar och berättar det känns som man är med dig på ritten.jag myser när jag tittar och läser din blogg.kram

2010-02-07 @ 18:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0