5 Febrari. Ännu en ridtur med dimma.

Idag så måste jag säga att det har varit en bra dag. Jag ahr jobbat bra i skolan och stallet har varit mysigt.
Idag så red jag ut med Linnea i skogen. Så Elvi fick pullsa i snön ännu en dag! Men hon var jätteduktig och skötte sig galant!
Idag var det sjukt mycket dimma! Vi såg inte 3 meter framför oss. Jag spelade in en film förut när vi red, jag kan lägga upp den så får ni se.
Det var sjuktläskigt. Jag frågade Linnea om vi var riktigt friska i huvudet, som red ut nu.
Men det gick ändå bra, hästarna skötte sig hur bra som helst.

Imorgon blir det bara att rida på vägarna för Elvi´s del. Hon har pullsat i snön i två dagar nu. Så hon måste få vila musklerna, för vi ska ju trotts allt rida dressyr i ridhuset på söndag. =)
Imorgon ska jag även på öppethus på Real. (gymnasiet som jag har sökt till)  Så Linnea ska följa med, sen ska jag åka med henne ut till stallet.

En sak till, "blaffan" jag sa att Elvi hade under magen igår, den är borta! Så skönt. Så nu hoppas jag bara att den inte kommer tillbaka.
Filmen kommer i ett annat inlägg senare.
Ha en bra fredag kväll.                                    Nej, nu vill jag verkligen ha sommar.

Inget, verkligen inget, betyder så mycket som du gör för mig.


Kommentarer
Postat av: elin ringborg

åh hon är så fin :D

2010-02-07 @ 22:16:04
URL: http://elinringborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0