7 Februari. Helgens slut.

Ja, att alla helger ska gå så fort. Dom försvinner rätt framför ögonen på en. Det är inte kul!
Jag vill nu ha sportlov.
Nästa vecka (imorn) kommer nog vara bland den mest jobbigaste veckan i mitt liv. Usch, jag kommer ha 4 stycken nationellaprov. usch, fy och blä säger jag bara.
Men det är väl bara att bita ihop.

Idag har jag och Elvi varit i ridhuset. Jag ska väl säga att det gick upp och ner på den fronten idag. Vissa stunder gick det jättebra, andra sissodär. Men jag ska väl ändå säga att det var ett godkänt pass idag. Men det kunde gått bättre. Men det är ju trotts allt det första dressyrpasset efter vilan.
Men nästa helg ska vi ta nya tag, för då ska vi hoppa lite tänkte jag. Och det är alltid roligt att hoppa. Dressyr är liksom inte min och Elvi´s grej, men dressyren är ju trotts allt grunden till allt. Så man måste ju rida dressyr ibland ;) Menmen, nya tag och krafter.
Men jag känner att jag måste rida för Carina snart nu! Jag måste få insperation.
Pappa var och tittade idag, så han filmade lite. Så jag lägger upp en film nu.
Hon var inte lika avslappnad idag och hade inte lika långt steg som hon brukar ha, men det beror på att hon inte har gått något speciellt nu i ett par veckor. Men det släpper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0