9 Februari. Dåligt med rubriker.

Idag har jag minsann känt av denna hårda vecka, som jag haft och kommer att ha. Jag är trött och sliten, längtar efter helg.
Det är knappt så jag orkar skriva på tangenterna. usch säger jag bara, nu vill jag bara sova eller lägga mig ner och gråta, så känns det. Alla dessa prov..... Usch och jag har bara kommit halvvägs. 3 prov är gjorda, 2 prov är kvar.
Men det är väl bara att bita ihop, eller hur?

Idag red jag och Elvi en mysig tur barbacka. Att det kan vara så underbart att rida barbacka. Man hamnar så nära hästen.
Elvi var jättemysig idag, hon hade öronen framåt hela rundan och hade ett väldigt trevligt steg idag. Det var luftigt, men ändå mjukt, eller vad man ska säga. =)
myspys.
Jag älskar min häst så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0