Hemma

Ja, nu är jag hemma igen. Efter näst intill 2 veckor borta.    Ja, det har varit händelserikt att vara borta.
Jag har hunnit med en hel del, men ändå inte ;) Haha.

Onsdag-Måndag: Så var jag hos min pappa. Alltså onsdag v.7 till måndag v.8  Men där bloggade jag ju en del, så där vet ni ju vad jag gjorde osv. =) Så det behöver jag ju inte gå in på mer.
Men här kommer lite bilder där ifrån
Här är stallet jag pratade om.

Här är utsidan. Okej, en jättedålig bild, men bakom transporten är stallet

Här är deras Shettis Zingo

Här är deras andra häst Collin. En väldigt suddig bild

Här är deras tredje häst CC

Några bilder från sadelkammaren.
  

Här är deras paddock 
Ja, det var några bilder ialf. Jag har mer på digitalkameran som jag tagit med. Det är andra bilder som jag ska lägga upp imorgon eller något. Just nu är jag bara så trött.

Måndag-söndag (idag): Så har jag varit hos Lotta hela långa veckan. Jag har varit häst, hund, katt, hus och stallvakt.
Jag har haft fullt upp från morgon till kväll, men roligt har det varit samtidigt.
Jag har ridit 2-3 hästar per dag och mockat upp till 9 boxar varje dag, gjort hinkar och höpåsar till alla dom. + att jag har haft hand om några andra hästar till några som varit på semester eller något. Haha ;) fullspäckat schema.
Men somsagt, jag har inget att klaga på faktiskt, eller jo, en sak. Allt ska alltid hända när folk är på semester ;) Haha, alltså det är sjuk.
Men jag måste säga att det är lärorikt att ha hand om så mycket.
Nu de senaste dagarna så har snön börjat smälta, och jag kan säga er att det har rasat ner så mycket snö från taket från huset där jag bodde i.
En natt vaknade jag av att hela rummen bara skakade, och jag blev så sjukt rädd. Men som tur var så var det ju bara snö.
Men nu ska jag lägga upp några bilder till, sen ska jag sussa kudden tänkte jag, först en skön dusch.
 Så mycket snö ramlade ner från taken hela tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0