Till Salu

Japp, här är Kingsland jackan jag pratade om. Nu har jag tagit lite bilder på den. Men den är ju inte världens bästa bilder så att säga.
Men det får duga såhär. Jag ska ta med mig jackan till stallet imorn, för att Trissan och ev. Kicki ska testa den. Men om inte någon av dom vill ha den, så är det fritt fram för er andra!
Jag blev ju jätteledsen över att den var för liten =( Jag har alltid velat ha en sådan jacka och nu när jag fick chansen till en billigare, så var den för liten...... Suck.
Men nu kommer bilderna.


det här är den här rispan jag pratar om. Den är inte speciellt stor, men det går ju att laga om man är duktig på sådant ;) Men annars är den fleece fodrad innuti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0