10 Januari

väldigt dåligt med statistiken nu ett tag och kommentarerna ;)

Idag har det inte alls varit lika kallt som igår. Idag var det bara -8 grader ute. Jag tycker det är en lagom grad på vintern.
Dagens ridpass spenderades i skogen. Jag hade verkligen ingen lust att rida på fältet idag och jag hade jättestor lust att rida i skogen, så valet var lätt.
Vi fick sällskap av Lollo.
Elvi var jätteduktig idag, fast hon var pigg och väldigt framåt, så lyssnade hon på vad jag ville.
För Lollo har en unghäst som blir lite för exalterad och börjar bocka. Så idag blev det ingen ökning på fälten.
Men Elvi skötte sig exemplariskt och lyssnade jättebra, hon stack inte iväg som hon kan göra ibland.
Utan hon var ganska sansad, men ändå laddad/på hugget.
Så även idag är/var jag jättestolt över henne.

Idag var ju sista dagen på lovet kan man ju säga. Jättetråkigt tycker jag, jag vill ju kunna rida när det är ljust ute. och bara vara ledig om dagarna bara det, är ju så himlans skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0