11 Januari. Nu börjar skolan igen

Ja, ni. Idag var det första skoldagen för min del. Inte alls kul. Igår så kunde jag inte alls sova, jag låg och vred och vände mig hela tiden. Kl 2, 3 och till kl 4-5 på natten låg jag och försökte sova, men det slutade med att jag satte på tv:n och somnade vid 5 för att sedan gå upp vid halv 7.
Så jag har varit trött och sjuk, det slutade med att jag har varit på väldigt bra humör. Jag ahr skrattat hela dagen.
Men det är ju bra det i alla fall.

Till stallet då, då.
Kom dit vid kvart i 4. Mockade fort idag så jag skulle hinna innan prinsessan kom in.
Hon fick gå in och äta lite på sitt hö, medans jag fixade allt det andra.
Sedan så gjorde vi oss iordning för en kort tur inne på gräsbanan.
Det gick bra idag, men hon var lite "knölig" i vänstervarvet (galoppen) idag. Men det gick bra sen i slutet.
Eftersom jag är sjuk, så blev det inget avancerat pass idag. Men 10 kg kläder och sjuk är det inte så jätteroligt att sätta sig och rida värsting passet.
Men hon fick röra på sig och hon var jättefin för övrigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0