12 Januari

Det blev att vara hemma från skolan idag. Det är ju endå bra att jag blev sjuk nu och inte senare in på terminen då man har som mest att göra.

Men idag så ligger det till såhär, att jag måste ta mitt insläpp idag vid halv 4. Så jag tänkte åka ut till stallet med 3 bussen och fixa allt till Elvi. Sedan ha insläppet.
Om jag hinner innan insläppet så ska jag ta in henne och pussa lite på henne + fixa hennes täcken.
Sen åker jag hem med antingen 4 eller halv 5 bussen.  Annars mamma kanske är snäll och hunnit hem, så hon kanske kan hämta mig eller något.

Aa, det är det enda jag ska göra denna dag. Sen ska jag bara ligga och titta på tv och sova. Så hoppas jag på att bli bättre.


Kommentarer
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Jättehärlig bild och vi får krya på oss! :) hihi

2010-01-12 @ 09:59:57
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0