14 Januari

Det blir ett litet kort inlägg idag. För jag kom hem sent idag.
Idag red jag Elvi en kort sväng i skogen. Hon var på tårna idag. Väldigt allärt och pigg.
Det var mycket spöken ute idag.
Men hon skötte sig väldigt bra. Jag tror hon tyckte det var skönt att få komma ut i skogen. Hon har ju inte ridits på två dagar nu.
Imorgon så står det skogen på schemat också. Så det blir en tur på kanske 45min-1h.
På lördag blir det ju hoppning!
Och på tisdag börjar Elvi sin vila på en vecka. Jag tror det kan vara skönt för henne.

Nu kommer jag inte uppdatera på hela helgen, för jag ska inte vara hemma. Jag ska vara med Trissan hela helgen. Så jag kommer inte ha tid.
Men på söndag kommer ett inlägg, med förhoppningsvis filmer och lite bilder från hoppningen från lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0