17 Januari

Ja, nu har jag kommit hem ifrån en helg hos Lotta.
Trissan stannade hemma, så jag var inte själv. Men det har varit en bra helg och man har hunnit med många saker.
Och bara få komma ut på landet, få frisk luft var så otroligt skönt. Ibland när man bor i lägenhet inne i stan, det spelar ingen roll hur stor eller liten lägenheten är. Så är det så himla skönt att få komma ut. Det känns som det är friskare luft.
Så skönt, detta var behövligt kan jag säga. Kunde stannat längre.
Men imorgon är det tillbaka till verkligheten igen.

Jag har inte så mycket att skriva om Elvi och våra ridpass.
Tyvärr så blev det inga filmer eller bilder ifrån ridhuset i lördags. Men det gick bra. vi hoppade inte så värst mycket, men hon var fin i sprången.
Hon har varit väldigt feg de senaste dagarna, undra vad det kan bero på?
Men imorn börjar alltså hennes vila. Det ska bli lite skönt för båda mig och Elvi, men mest för Elvi.

För just nu är det så mycket som händer omkring mig, som jag inte riktigt är helt 100 på.
Vissa saker går för fort, andra för långsamt.
Väldigt mycket tankar och känslor. Så vi får se hur detta år kommer sluta. Om jag ens kommer leva tills dess, med tanke på allt som kommer att hända i skolan osv.
Men det är bara att försöka hålla humöret uppe och tänka positivt, eller?
Hoppas ni har haft en bra helg.'


Kommentarer
Postat av: Louise

elvi får lära sig att älska milans sällskap lika mkt som milan älskar att ha sällskap med elvi :) hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2010-01-17 @ 20:36:07
URL: http://sirenlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0