18 Januari

Nu har ju Elvi börjat med sin lilla vintervila. Så idag åkte jag dit runt 5 (väldigt sent för att vara mig)
Mockade och gjorde maten som vanligt, men det blev bara en snabbis i stallet. Jag stressade inte, men jag åkte hem med kvart över 6 bussen.

Jag har börjat göra en sak på Elvi, som jag tror hon tycker är skönt. Att jag tar två hovkratsar och drar dom längs baken på henne så hon höjer upp ryggen (stretchar den). Det är faktiskt något jag rekomenderar att göra. Men alla hästar är ju olika.
Men Elvi verkar tycka det är väldigt skönt, så det är något jag tänker fortsätta med.

Ja, denna vecka kanske det inte kommer bli så värst mycket uppdatering, eftersom Elvi har sin vila. Men några inlägg blir det nog. Men inte lika många som jag varit duktig med att skriva de senaste veckorna.

snart hoppas jag även att vi ska åka till Carina också, jag känner att det behövs lite expert hjälp nu.
Jag behöver hjälp med att hitta nya övningar och sen behöver jag hjälp med att hitta ett sätt, så att Elvi inte går och kör in baken hela tiden. Det är ett stort problem vi har att jobba med tillsammans.
För hon behöver min hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0