2009

Jag tänkte se efter lite vad jag och Elvi har uppnått under året 2009.

* Vi har haft flera klockrena rundor i 90 cm, på hemmaplan och borta på träningstävlingar.

* Vi har debuterat 1m hemma och borta. Det har gått super. Två st nollor.

* Elvi har varit borta från Smedby i över 3 veckor. Det har hon aldrig varit förut.

* Vi har åkt iväg på många träningstävlingar detta år.

* Hon har fått mer muskler och hon har blivit jättefin i dressyren.

* Hennes galopp har förändrats något enormt.

Ja, det är de största sakerna vi har uppnått år 2009.
Nu ska vi se vad som ska hända år 2010.

* Vi ska börja tävla lokalt. 90 och 1m.

* Vi ska träna för Carina Möller två gånger.

* Vi ska träna på det Carina tycker vi ska träna på och fortsätta med det under hela året och sedan hoppas jag att det kan bli en till träning i slutet av året för att se om vi har lyckats.

* Vi ska börja träna mer regelbundet för Björn Svensson uppe hos Lilla H. (så länge plånboken säger ja och om det fortsättar att vara träningar där)

Ja, det är de stora sakerna. Så detta år ser jag verkligen fram emot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0