21 Januari

Ja, idag är det torsdag, och det betyder att det är fredag imorn!
Det ska bli så skönt med fredag. Det ska bli obeskrivligt skönt!
Idag i stallet så var Elvi och jag på myspys humör. Vi stod och myste massor idag. Hon var riktigt söt och glad idag.
Så jag var bara tvungen att spela in en film på henne idag, för hon var så otroligt söt.
Så här gör hon när jag bara står och tittar på henne, hon tycker det är liite konstigt när matte bara står och tittar sädär. (tyvärr så råkade jag självklart spela in åt fel håll, men det får ni stå ut med)


Jag känner att jag behöver lite nya bilder osv. Så det ska bättras.
Men i helgen så frågade jag Jennifer om hon kanske kunde fota mig och Elvi. Så jag hoppas det blir av =)
Nu har Elvi vilat i 4 dagar. Hon verkar tycka det är skönt, så det ska bli roligt att sätta igång henne igen sen.
Jag får se om hon flyger i luften. Men jag antar att hon kommer vara väldigt pigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0