24 Januari

Dåligt med skrivning denna helg, men det är något man får stå ut med ;)
Nej, men jag har haft annat för mig denna helg. 
I fredags var jag ju med min mormor och igår till idag så har jag varit med min moster. 

Men stall har jag också hunnit med såklart! Men Elvi vilade i fredags och i lördags, men idag så skrittade jag faktiskt på henne. 
Vi tog bara en barbacka tur. Min kusin red med på Mumlan (shettisen hon tar hand om) också. Så vi fick lite sällskap också.
Men jag tror nog att Elvi tycker det blir långtråkigt att vila så länge. Men det var behövligt för både henne och mig.  Så imorgon så kan man ju säga att igångsättningen kommer igång.
I lördags så tog även Johanna kort på mig och Elvi, med mammas dåliga digitalkamera. Men det blev fina bilder men inte så bra kvalité. 
Men Jennifer ska ju ta kort någon helg sa vi =) Om hon fortfarande vill förstås.
Här kommer några bilder från i lördags.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0