25 Januari och igångsättning.

Ja, nu har Jag börjat satt igång Elvi igen. Vi har nu skrittat på hackamore i två dagar.
Hon har varit på tårna, men endå inte speciellt pigg. Eller, joo. Det är hon nog, men inte så pigg som jag trodde hon skulle vara. Men hon är väldigt stissig och tycker allt är såå läskigt just för tillfället.
Men hon är endå världens sötaste.

Tänka sig, om en vecka så är det februari redan.
Eftersom tiden går så fort nu, då hoppas jag att det snart är sommar. Gud så jag längtar efter den underbara sommaren. Kunna rida sent om kvällarna medans det fortfarande är ljust och varmt med för den delen. När hästarna släpps ut på bete och blir lite sommartjocka.
I år, när Elvi och jag ska ha våran allra första riktiga tävlingssäsong. Det ska bli så otroligt roligt att få visa vad vi går för. På riktigt.
Man blir alldeles varm i kroppen av att bara tänka sig bort till sommaren.
Nej, vi får nog stå ut med vintern någong månad till. Om inte längre.... =(
Hihi, min lilla pussgurka ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0