28 Januari

Blev tyvärr inget inlägg igår. Men skriver lite om gårdagen idag istället.
Igår så började jag trava lite smått på Elvi och hon kändes bra. Det är ju helt underbart att trava henne igen efter en hel vecka.
Så vi red en kort runda i skogen. Och hon skötte sig jättebra igår, fast det var världens snöstorm.

Och idag då, så fick hon en oplanerad vila. Det är nämligen så att jag ska gå på bio idag. Med underbara vännen Elvira.
Så jag fick skjuts dit av min snälla morfar, så mockade jg och gjorde mat, sen fick jag skjuts hem också.
Så nu ska jag bara duscha och jag ordning mig för att åka bussen in till stan.
Nej, nu måste jag skynda mig!
Ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0