30 Januari

Det är nästsista dagen i januari. Skönt att komma till en ny månad, så man känner att man kommer någon vart.
Så att man inte sitter fast liksom.

Idag har det varit en jäkligt kall dag.  Hade en lugn förmiddag, läste och plockade minimalt lite i mitt rum. Blir väl att dammsuga där imorn.
Sen fick jag skjuts ut till stallet idag av min snälla mormor och mamma satt med i bilen också.
så var i stallet vid halv 3 ca. Mockade och fixade till Elvi och Filly (hade hand om Filly idag)
Sen red jag ut en jättehärlig tur i skogen, jag satt med ett enormt leende idag.
Elvi var supermys och vädret var kallt men underbart.
Jag spelade in en film som ni kan få se. Jag vet inte hur jag låter eller hur den blev, för jag har inte tittat på den i efterhand, men jag hoppas den inte är allt för dålig. Haha.
Sen tog jag bilder också, inte bra kvalité för jag tog med mobilen, men lite ser man.



Kommentarer
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

härligt klipp! det låter så himla mysigt när det knastrar sådär i snön :)

2010-01-31 @ 12:17:43
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0