31 Januari. Sol heela helgen.

Ja, idag är det allra sista dagen i januari månad (och för detta år)
I helgen har ddet varit massa sol, men väldigt kallt. Hur mysigt som helst har det varit att rida i skogen. Så jag har passat på kan jag säga.
Det blev även en skogstur idag med.
Och Elvi och jag tog en väldigt kort galopp idag med. Hur mysigt som helst. Hon har varit framåt och glad hela dagen idag. Det är ju så underbart.
Även idag satt jag med ett stort leende på läpparna, i skogen och i stallet.
Innan vi tog en tur i skogen, så myste jag med Elvi jättelänge. jag var alldeles själv i stallet, så det var så tyst och lugnt. Så otroligt skönt var det.
Mamma var snäll och skjutsa ut mig idag. Älskar min mamma (inte bara för att hon skjutsa mig till stallet ;))
Men nu ska jag väl låta bilderna tala igen. De är mycket vackrare än mina ord.
Haha, denna bild är ju lite komisk. Elvi hade huvudet nere först och så var det tänkt. Men sen helt plötsligt så var huvudet uppe.




Kommentarer
Postat av: Kimmie.

Gullig mössa. ^^

2010-02-02 @ 20:20:16
URL: http://justkim.blogg.se/
Postat av: mormor Enette

Oh vilka fina bilder du har tagit och visar för oss,man blir glad av att se dom ha det bra kramar

2010-02-03 @ 10:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0