7 Januari

Fy tusan så det är kallt ute!
Man fryser verkligen fingrarna av sig. Jag är jättestel, för jag kan knappt skriva på tangenterna.
Men det är ju bara att bita ihop. Som tur är, så blir man ju varm av att göra alla saker i stallet.

Idag så åkte jag till stallet vid 3 tiden. Eftersom det stod vila på schemat idag, så blev det bara borstning. Och såklart mockning och hinkarna + hö.
Så idag hände inget spec.
Det är lite tråkigt att inte ha så mycket att skriva om, men det kommer säkert ett inlägg till senare ikväll.
Nu kom jag på något att skriva om, eller ja, kanske. Vet inte om ni kanske tycker det är så intressant.
Men jag tänkte eftersom det är viner och snö nu, så kunde jag ju skriva lite om snösulor och vad jag tycker osv.
Vad tycker ni?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0